Практичний семінар "STEM- освіта
на уроках зарубіжної літератури:особливості впровадження"
Чому саме STREAM - освіта?
STREM
— це великий вибір можливостей професійного розвитку, надання учням доступу до
технологій. Сьогодні, коли світ перетинається комп’ютерними мережами, діти
створюють цифровий контент, обмінюються ним та використовують його в великих
масштабах. Вони запускають веб-сайти, знімають фільми на телефони, створюють
власні ігри.
STREM-технології
вимагають від учнів великих здібностей до критичного мислення, вміння працювати
як в команді, так і самостійно.
STREM-освіта
за допомогою практичних занять демонструє дітям можливість застосування
науково-технічних знань в реальному житті.
Найкращий кабінет (біології) був свідком багатьох заходів Фастівського академіного ліцею №2
щодо впровадження новітніх технологій в освітній процес нашого закладу.
І ось знову він тихо чекає на гостей - вччителів міста.
Виставка - інсталяція "Казковий Сад,"підготовлена бібліотекарями школи
та учнями 5-х класів (продукти STREAM - технології)
Сьогодні своїм досвідом діляться голова МО вчителів
зарубіжної літератури міста, вчитель-методист Дячун Т.А.
та старший вчитель Малицька В.О.
Рідвяна тематика сприяла гарному настрою і продуктивній роботі.
З навчально - правовими документами присутніх ознайомила
Жуковська Н.О. (Представник ФЦІОТ).
Учні 11-Б класу презентують мініпроєкт "Краса і користь" в рамках уроку "Модерністська поезія Р. М. Рільке "Орфей, Еврідіка,Гермес".
Москальчук В., Саєнко І. розробили за сюжетом поезії дизайн покриття нігтів.
Халабурда Н. застосувавши знання з хімії,інформувала про склад лаку.
Сіміног О. виконала дослідження щодо забору матеріалу з-під нігтів людини...
Результати посівів... Усе гаразд... Інформація про хвороби нігтів та рекомендації за доглядом нігтів майбутнім лікарем розміщені у буклеті.
Яровенко Н. презентує свої малюнки, ілюстрації до вірша Р.М. Рільке.
Ярієва Аміна у танці інтрептувала образ Еврідіки.
Ніколаєва М. взяла інтерв'ю у лікаря Шаповал І.
Учні використали свої знання із зарубіжної літератури, української мови, хімії,біології,мистецтва, інформатики. Після вивчення поезії Рільке Дудов О. створив колективний продукт - електронну книгу. Було використано сервіс «Book Kreator». Він надає можливість розміщувати інформацію, монтувати відео, малювати, озвучувати героїв.