вівторок, 28 січня 2020 р.

Практичний  семінар  "STEM- освіта 

на уроках зарубіжної літератури:особливості впровадження"

Чому  саме  STREAM - освіта?
STREM — це великий вибір можливостей професійного розвитку, надання учням доступу до технологій. Сьогодні, коли світ перетинається комп’ютерними мережами, діти створюють цифровий контент, обмінюються ним та використовують його в великих масштабах. Вони запускають веб-сайти, знімають фільми на телефони, створюють власні ігри.
STREM-технології вимагають від учнів великих здібностей до критичного мислення, вміння працювати як в команді, так і самостійно.
STREM-освіта за допомогою практичних занять демонструє дітям можливість застосування науково-технічних знань в реальному житті.


Найкращий кабінет (біології) був свідком багатьох заходів Фастівського академіного ліцею №2
щодо впровадження новітніх технологій в освітній процес нашого закладу.
 І ось знову він тихо чекає на гостей - вччителів міста. 




Виставка - інсталяція "Казковий Сад,"підготовлена бібліотекарями школи 
та учнями 5-х класів (продукти STREAM - технології)

Сьогодні своїм досвідом діляться голова МО вчителів

 зарубіжної літератури міста, вчитель-методист Дячун Т.А.

 та старший вчитель Малицька В.О.


Рідвяна тематика  сприяла гарному настрою і продуктивній роботі.



З навчально - правовими документами присутніх ознайомила

 Жуковська Н.О. (Представник ФЦІОТ).













Учні 11-Б класу презентують  мініпроєкт "Краса і користь" в рамках уроку "Модерністська поезія Р. М. Рільке "Орфей, Еврідіка,Гермес".


Москальчук В., Саєнко І. розробили за сюжетом поезії дизайн покриття нігтів. 



Майданюк К. дослідила стильові домінанти австрійського поета - модерніста.


Халабурда Н. застосувавши знання з хімії,інформувала про склад лаку.

                                                       

Сіміног О. виконала дослідження щодо забору матеріалу з-під нігтів людини...


Результати посівів... Усе гаразд... Інформація про хвороби нігтів та рекомендації за доглядом нігтів майбутнім лікарем  розміщені у буклеті.





 Яровенко Н. презентує свої малюнки, ілюстрації до вірша Р.М. Рільке.
Ярієва Аміна у танці інтрептувала образ Еврідіки.
Ніколаєва М.  взяла інтерв'ю у лікаря Шаповал І.


  

Учні використали свої знання із зарубіжної літератури, української мови, хімії,біології,мистецтва, інформатики. Після вивчення поезії Рільке Дудов О. створив колективний продукт - електронну книгу. Було використано сервіс  «Book Kreator».  Він надає можливість розміщувати інформацію, монтувати відео, малювати, озвучувати героїв.

 Дячун Т.А. презентувала STEAM - проєкт "Книга в сучасному світі"





Створення STEAM - проєктів 

учасниками семінару(Start  Up) за творами 

Ч.Дікенса "Різдвяна пісня в прозі", М.Гоголя "Ніч перед Різдвом", О' Генрі "Дари волхвів"









Семінар  видався ефективним,творчим,цікавим. Крокуємо в ногу з часом.Веселих Різдвяних свят! Творчих злетів!

четвер, 29 серпня 2019 р.


Фінішна-11клас:радісно?сумно?тривожно?

ЗАПРОШУЮ НА СВЯТО

Лінійка відбудеться 2 вересня у внутрішньому подвірї ліцею.

Збираємося о 8.30.