Позаурочні заходи



 Тиждень динамічної  групи  "Технологія використання на уроках  ІКТ ".



























   Слово  «новація»  ніби  магніт  притягує  моїх  колег із  ФНВК «Ліцей – ЗОШ І-ІІІ ст..№2». Педагогічний колектив працює у динамічних  групах. Це  нова  концепція організації  методичної  роботи, яку ініціювала завуч  ліцею Ткачук Т.А.  Учителі  працюють у таких  динамічних  групах: технологія «Росток», технологія  «Обдарована дитина», «Здоров’язберігаюча технологія», технологія навчання STEM, технологія « Використання на уроках  ІКТ». Кожна із груп ділиться  своїми  досягненнями.
    З 21січня по 01 лютого 2019 року  - тиждень динамічної  групи  «Технологія використання на уроках  ІКТ.(Дрозд М.П., Муравська І.Б.,Демченко Ж.В.,Дячун Т.А.,Малицька В.О.).
   Учні Демченко Ж.В. прилучились за допомогою  QR кодів  до  квесту  з української та зарубіжної літератури. Цікаво пройшов  вебфлешмоб  «Пейзажний  етюд»: ліцеїсти читали поезії Й.Гете, Гейне, Дж. Кітса, Б.Пастернака,С.Єсеніна,О.С.Пушкіна, Л.Костенко…Переможців відзнятих  відеороликів обрано  голосуванням. Дячун Т.А. продемонструвала  уміння  школярів створювати буктрелери… На перервах  демонструвались  учнівські роботи – презентації, слайд шоу.
   Мої ж п’ятикласники  переглянули  мультфільм за твором М.Енде «Джим  Ґудзик та машиніст Лукас». Вони перенеслись у Ліс Див,переживали за долю чарівних  дерев,розв’язували  кросворд з ключовим словом «Екологія»,а на мультимедійній  дошці створили  своє чарівне  дерево.

   Побажаємо  успіхів і  ліцеїстам,і вчителям!!!.А батькам – велике спасибі за таких  розумних, креативних,активних дітей.





1
·        
·        




2
·        
·        




3
·        
·        
·        
·        
·        




4
·        
·        
·        
·        
·        
·        
·        


5
·        
·        
·        
·        
·        

6
·        
·        
·        






7
·        
·        
·        
·        


8
·        
·        
·        
·        
·        



Відгадай і дізнайся ключове  слово,яке  позначає науку  про  охорону  природи, чистоту навколишнього середовища
1.Ім’я паровозки-локомотива  -  3літери.
2.Ім’я машиніста  -3 літери.
3.Ім’я жорстокого лісоруба Лісу тисячі  див  - 6 літер.
4.Ім’я  Драконихи,яка ув’язнювала дітей  -  8 літер.
5.Що могли робити  чарівні дерева? – 6 літер.
6.Ім’я господаря  Лісу Див, який намагався  врятувати   чарівні дерева?  4 – літери.
7. Ім’я доньки імператора,яку потрібно визволити із полону?  5  - літер.
8.Які (матеріал) кульки росли на чарівних деревах замість листя? 6 – літер.
Відправити на електронну почту: valentinamalitsk@gmail.com





"Людина в світ приходить для любві…"
(сценарій позаурочного заходу із зарубіжної літератури для учнів
6-ого класу,розроблений старшим вчителем Фастівської ЗОШ I-III ступенів №2 Малицькою В.О.)


Мета заходу:розкрити тему кохання як провідну у творчості зарубіжних письменників,довести,що воно  впливає на долю особистості та утвердження загальнолюдських цінностей;розвивати особистісні якості учнів (навики виразного читання,акторські здібності,творчі);формувати морально-етичні цінності,шанобливе ставлення до Біблійних істин,виховувати повагу до високого почуття кохання та українських традицій.
Обладнання:додаток (29 слайдів)17фонових,12-портрети: О.Уайльда,Т.Г.Шевченка,М.Твена,М.В.Гоголя, Сент-Екзюпері;ілюстрації до їх творів,святкування Різдва в Україні,Біблійні ілюстрації;відео фрагмент із фільму «Пурпурові вітрила»;фонотека;Презентація учнів «Наші мами»;відеоролик «Мамині руки»;виставка книг.

Хід:
Ведуча: Дорогі друзі! Щасливі ми що народилися і живемо на чудовій, щедрій, багатій землі українській. Це-земля наших предків. Тут корінь роду українського, що сягав сивої данини, одвічних добрих традицій.
Ведучий: Ми живемо в нелегкий час, коли український народ продовжує боротьбу за свою незалежність. Колись О.Довженко за своїм твором зняв фільм "Україна в огні".На жаль, сьогодні Україна знову - в огні.
Ведуча: Та ми, українці, миролюбива  нація, ми віримо,що людина приходить в світ не для війни, а для любові.
Ведучий: Світова література містить безліч творів, які стверджують цю істину. Запрошуємо Вас разом з нами перегорнути сторінки улюблених книг відомих світових письменників.
Ведуча: І на все життя нехай будуть дороговказом слова:
Разом: « Ми в світ приходим для любові

Ведуча:
 Ми в світ приходим для любові.
Любити маму - поки ще мала,
Любити ляльку - тільки підросла,
А коли вперше вийшла за поріг -
Любити небо і м'який моріг,
Дім батьківський і квіти чорноброві,
Дитина в світ приходить для любві…
Ведучий : Теплоту,  ніжність,  любов  кожен із нас відчуває з перших  хвилин свого народження…  Їх нам дарують наші мами.
Презентація      « Наші мами»
        « Мені сьогодні знов приснилась мати…»
   Читають Карлюкові
Ведуча :
       Шанувати матір вчить у своїй казці
       « Хлопчик – зірка » англійський письменник
        Оскар Уайльд.
/Сценка №1 «Зустіч  Хлопчика –Зірки із матір’ю-жебрачкою»
 ( Мазуренко Д.,  Яровенко Н., Смолінський А.) /
Ведучий :  Тема « Батьки і діти» - вічна тема. Майже три   з половиною тисячі років тому пророк  Мойсей отримав від Бога заповіді,серед яких є така:  « Шануй батька твого і матір твою, щоб добре  було та довголітнім ти був на землі»

Ведуча: То є великим гріхом цуратися своїх батьків.
Тому таким зрозумілими і близькими для нас є застереження Т.Г. Шевченка.
Великий Кобзар у своїх поезіях розкрив тяжку долю жінки-кріпачки. Розгорнімо настільну книгу українців.
Вірш Т.Г.Шевченка ,,Не дуріт самих себе».
Читає Міщенко Марія
Ведучий: Ми приходимо у світ для любові...Так не забувайте її дарувати своїм батькам.
Відео ,,Мамині руки’’
Вірш,,Мамині руки’’ читає Міхненко Катерина.
Ведуча:,,Ми в світ приходим для любові...’’
І часом ця любов тихенько прокрадається між партами ще у школі...’’
Ця перша любов ще наївна,несмілива,але чиста і прекрасна .Наприклад,та-
ка ,як у героїв повісті Марка Твена-Тома Сойєра та Беккі Тетчер.
/Сценка № 2 «У класі.Новенька». (Бодорацький А,Ярієва А. Мазуренко,Ніколаєва,Халабурда)/
Ведуча:,,Жінка в світ приходить для любові,
Росте вона, і радості і надії,
І от приходять роки молодії...
Уважно прислухається до серця,
Щоб в шумі літнім шелеста дібров
Почути,що прийшла любов...’’
Ведучий: Перегорнемо   сторінки наступної книги.
Це книга нашого земляка Миколи Васильовича Гоголя ,,Ніч перед Різдвом’.
Твір просякнутий українським колоритом,а його герої стали улюбленцями багатьох поколінь.
Зустрічайте закоханих Оксану та Вакулу.
/Сцена №3 «Оксана з люстерком» (Халабурда,Романюк)/
Методичний коментар:після діалогу головних героїв з’являються колядники в українських національних костюмах. Учні виконують колядку «Добрий вечір. пане господарю». Одарка після слів Оксани про гарні черевички виконує український танець «Черевички». Вакула відправляється за черевичками до цариці.
/Сцена №4 «У цариці»./
Методичний коментар:текст інтерпретовано з акцентом на волелюбство козаків. Розігрується щаслива зустріч закоханих,що здолали усі труднощі.

             Ведучий:  У скарбниці світової літератури є прекрасна філософська
             казка  Сент-Екзюпері « Маленький принц» .
             Ведуча:    Вслухайтесь в монолог Маленького принца і відкрийте
             таємницю справжньої  любові. 

              Сценка № 5.  Монолог  Маленького принца із казки Екзюпері
              «Ми  відповідаємо за тих , кого приручили».
              Методичний коментар: після монологу виконується танець
              «Троянда» .Учень,що читав монолог і виконував танець  вручає троянду
              своїй партнерці, а хлопці дарують квіти дівчатам.
              Ведучий : Дорогі друзі! Читайте… Читайте книги про любов… 
              Ведуча: На Вас чекають Шекспір і Петрарка,Гейне і Бернс,
              Пушкін і Лермонтов, Шолом –Алейхем і о. Грін.
              Методичний коментар: ведучі вказують на заздалегідь підготовлену
              виставку  книг зарубіжних письменників про кохання/
              Ведучий:  Читайте і вірте, що «ми приходимо в світ для любові» ,
               і ваша мрія  здійсниться так само,як і у героїні твору Гріна
              «Пурпурові вітрина» - Ассоль.
              Методичний коментар:  учениця  виконує пісню «Ассоль»,
              демонструється уривок із художнього фільму. Виходять ведучі,перевдягнені
              у богів Аполлона та Афіну,разом з ученицею-Афродітою.
Аполлон і Афіна:
 Я - Аполлон, бог – покровитель мистецтва.
Я Афіна – богиня мудрості. Впізнали ви мене?
Афродіта:
Кохання я богиня чарівна,
Вам Афродіта шле свої вітання.
О, юні друзі! Вам бажаю я
 Відчувати радість світлого кохання,
 Кохання я дарую тим, що серце
 Мають безневинне,чисте,
Бо не даремно лиш мені діставалось
 Це яблуко Паріса
Аполон:
одне, та треба так прожити,
Щоб внукам теж співали солов`ї.
Коли є віра, то нема вагання.
Коли любов, так на все життя.
Афіна:
Бажаємо миру Вам, наснаги і дерзання,
Сто літ прекрасних, чистих як весна.
Так! У світ приходим  для любові.
Де є любов – відступить зло й  війна !







Фонова презентація до заходу

Бібліотечний урок

"Книги - джерело знань"