Тиждень динамічної групи "Технологія використання на уроках ІКТ ".
Слово «новація» ніби магніт притягує моїх колег із ФНВК «Ліцей – ЗОШ І-ІІІ ст..№2». Педагогічний колектив працює у динамічних групах. Це нова концепція організації методичної роботи, яку ініціювала завуч ліцею Ткачук Т.А. Учителі працюють у таких динамічних групах: технологія «Росток», технологія «Обдарована дитина», «Здоров’язберігаюча технологія», технологія навчання STEM, технологія « Використання на уроках ІКТ». Кожна із груп ділиться своїми досягненнями.
З 21січня
по 01 лютого 2019 року - тиждень
динамічної групи «Технологія використання на уроках ІКТ.(Дрозд М.П., Муравська І.Б.,Демченко
Ж.В.,Дячун Т.А.,Малицька В.О.).
Учні
Демченко Ж.В. прилучились за допомогою
QR кодів до квесту
з української та зарубіжної літератури. Цікаво пройшов вебфлешмоб
«Пейзажний етюд»: ліцеїсти читали
поезії Й.Гете, Гейне, Дж. Кітса, Б.Пастернака,С.Єсеніна,О.С.Пушкіна,
Л.Костенко…Переможців відзнятих відеороликів обрано голосуванням. Дячун Т.А.
продемонструвала уміння школярів створювати буктрелери… На
перервах демонструвались учнівські роботи – презентації, слайд шоу.
Мої ж
п’ятикласники переглянули мультфільм за твором М.Енде «Джим Ґудзик та машиніст Лукас». Вони перенеслись у
Ліс Див,переживали за долю чарівних дерев,розв’язували
кросворд з ключовим словом «Екологія»,а
на мультимедійній дошці створили своє чарівне
дерево.
Побажаємо успіхів і ліцеїстам,і вчителям!!!.А батькам – велике
спасибі за таких розумних, креативних,активних
дітей.
|
|
|
|
1
|
·
|
·
|
|
|
|
|
2
|
·
|
·
|
|
|
|
|
3
|
·
|
·
|
·
|
·
|
·
|
|
|
|
|
4
|
·
|
·
|
·
|
·
|
·
|
·
|
·
|
|
|
5
|
·
|
·
|
·
|
·
|
·
|
|
|
6
|
·
|
·
|
·
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
·
|
·
|
·
|
·
|
|
|
8
|
·
|
·
|
·
|
·
|
·
|
|
|
Відгадай і дізнайся ключове
слово,яке позначає
науку про охорону
природи, чистоту навколишнього середовища
1.Ім’я
паровозки-локомотива - 3літери.
2.Ім’я машиніста -3 літери.
3.Ім’я жорстокого лісоруба Лісу
тисячі див - 6 літер.
4.Ім’я Драконихи,яка ув’язнювала дітей - 8
літер.
5.Що могли
робити чарівні дерева? – 6 літер.
6.Ім’я
господаря Лісу Див, який намагався врятувати чарівні дерева? 4 – літери.
7. Ім’я доньки
імператора,яку потрібно визволити із полону?
5 - літер.
8.Які
(матеріал) кульки росли на чарівних деревах замість листя? 6 – літер.
Відправити на
електронну почту: valentinamalitsk@gmail.com
(сценарій позаурочного заходу із зарубіжної літератури для учнів
6-ого класу,розроблений старшим вчителем Фастівської ЗОШ I-III ступенів №2 Малицькою В.О.)
Мета заходу:розкрити тему кохання як провідну у творчості зарубіжних письменників,довести,що воно впливає на долю особистості та утвердження загальнолюдських цінностей;розвивати особистісні якості учнів (навики виразного читання,акторські здібності,творчі);формувати морально-етичні цінності,шанобливе ставлення до Біблійних істин,виховувати повагу до високого почуття кохання та українських традицій.
Обладнання:додаток (29 слайдів)17фонових,12-портрети: О.Уайльда,Т.Г.Шевченка,М.Твена,М.В.Гоголя, Сент-Екзюпері;ілюстрації до їх творів,святкування Різдва в Україні,Біблійні ілюстрації;відео фрагмент із фільму «Пурпурові вітрила»;фонотека;Презентація учнів «Наші мами»;відеоролик «Мамині руки»;виставка книг.
Хід:
Ведуча: Дорогі друзі! Щасливі ми що народилися і живемо на чудовій, щедрій, багатій землі українській. Це-земля наших предків. Тут корінь роду українського, що сягав сивої данини, одвічних добрих традицій.
Ведучий: Ми живемо в нелегкий час, коли український народ продовжує боротьбу за свою незалежність. Колись О.Довженко за своїм твором зняв фільм "Україна в огні".На жаль, сьогодні Україна знову - в огні.
Ведуча: Та ми, українці, миролюбива нація, ми віримо,що людина приходить в світ не для війни, а для любові.
Ведучий: Світова література містить безліч творів, які стверджують цю істину. Запрошуємо Вас разом з нами перегорнути сторінки улюблених книг відомих світових письменників.
Ведуча: І на все життя нехай будуть дороговказом слова:
Разом: « Ми в світ приходим для любові!»
Ведуча:
Ми в світ приходим для любові.
Любити маму - поки ще мала,
Любити ляльку - тільки підросла,
А коли вперше вийшла за поріг -
Любити небо і м'який моріг,
Дім батьківський і квіти чорноброві,
Дитина в світ приходить для любві…
Любити ляльку - тільки підросла,
А коли вперше вийшла за поріг -
Любити небо і м'який моріг,
Дім батьківський і квіти чорноброві,
Дитина в світ приходить для любві…
Ведучий : Теплоту, ніжність, любов кожен із нас відчуває з перших хвилин свого народження… Їх нам дарують наші мами.
Презентація « Наші мами»
« Мені сьогодні знов приснилась мати…»
Читають Карлюкові
Ведуча :
Шанувати матір вчить у своїй казці
« Хлопчик – зірка » англійський письменник
Оскар Уайльд.
/Сценка №1 «Зустіч Хлопчика –Зірки із матір’ю-жебрачкою»
( Мазуренко Д., Яровенко Н., Смолінський А.) /
Ведучий : Тема « Батьки і діти» - вічна тема. Майже три з половиною тисячі років тому пророк Мойсей отримав від Бога заповіді,серед яких є така: « Шануй батька твого і матір твою, щоб добре було та довголітнім ти був на землі»
Ведуча: То є великим гріхом цуратися своїх батьків.
Тому таким зрозумілими і близькими для нас є застереження Т.Г. Шевченка.
Великий Кобзар у своїх поезіях розкрив тяжку долю жінки-кріпачки. Розгорнімо настільну книгу українців.
Вірш Т.Г.Шевченка ,,Не дуріт самих себе».
Читає Міщенко Марія
Ведучий: Ми приходимо у світ для любові...Так не забувайте її дарувати своїм батькам.
Відео ,,Мамині руки’’
Вірш,,Мамині руки’’ читає Міхненко Катерина.
Ведуча:,,Ми в світ приходим для любові...’’
І часом ця любов тихенько прокрадається між партами ще у школі...’’
Ця перша любов ще наївна,несмілива,але чиста і прекрасна .Наприклад,та-
ка ,як у героїв повісті Марка Твена-Тома Сойєра та Беккі Тетчер.
/Сценка № 2 «У класі.Новенька». (Бодорацький А,Ярієва А. Мазуренко,Ніколаєва,Халабурда)/
Ведуча:,,Жінка в світ приходить для любові,
Росте вона, і радості і надії,
І от приходять роки молодії...
Уважно прислухається до серця,
Щоб в шумі літнім шелеста дібров
Почути,що прийшла любов...’’
Ведучий: Перегорнемо сторінки наступної книги.
Це книга нашого земляка Миколи Васильовича Гоголя ,,Ніч перед Різдвом’.
Твір просякнутий українським колоритом,а його герої стали улюбленцями багатьох поколінь.
Зустрічайте закоханих Оксану та Вакулу.
/Сцена №3 «Оксана з люстерком» (Халабурда,Романюк)/
Методичний коментар:після діалогу головних героїв з’являються колядники в українських національних костюмах. Учні виконують колядку «Добрий вечір. пане господарю». Одарка після слів Оксани про гарні черевички виконує український танець «Черевички». Вакула відправляється за черевичками до цариці.
/Сцена №4 «У цариці»./
Методичний коментар:текст інтерпретовано з акцентом на волелюбство козаків. Розігрується щаслива зустріч закоханих,що здолали усі труднощі.
Ведучий: У скарбниці світової літератури є прекрасна філософська
казка Сент-Екзюпері « Маленький принц» .
Ведуча: Вслухайтесь в монолог Маленького принца і відкрийте
таємницю справжньої любові.
Сценка № 5. Монолог Маленького принца із казки Екзюпері
«Ми відповідаємо за тих , кого приручили».
Методичний коментар: після монологу виконується танець
«Троянда» .Учень,що читав монолог і виконував танець вручає троянду
своїй партнерці, а хлопці дарують квіти дівчатам.
Ведучий : Дорогі друзі! Читайте… Читайте книги про любов…
Ведуча: На Вас чекають Шекспір і Петрарка,Гейне і Бернс,
Пушкін і Лермонтов, Шолом –Алейхем і о. Грін.
Методичний коментар: ведучі вказують на заздалегідь підготовлену
виставку книг зарубіжних письменників про кохання/
Ведучий: Читайте і вірте, що «ми приходимо в світ для любові» ,
і ваша мрія здійсниться так само,як і у героїні твору Гріна
«Пурпурові вітрина» - Ассоль.
Методичний коментар: учениця виконує пісню «Ассоль»,
демонструється уривок із художнього фільму. Виходять ведучі,перевдягнені
у богів Аполлона та Афіну,разом з ученицею-Афродітою.
Аполлон і Афіна:
Я - Аполлон, бог – покровитель мистецтва.
Я Афіна – богиня мудрості. Впізнали ви мене?
Афродіта:
Афродіта:
Кохання я богиня чарівна,
Вам Афродіта шле свої вітання.
О, юні друзі! Вам бажаю я
Відчувати радість світлого кохання,
Кохання я дарую тим, що серце
Мають безневинне,чисте,
Бо не даремно лиш мені діставалось
Це яблуко Паріса
Аполон:
одне, та треба так прожити,
Щоб внукам теж співали солов`ї.
Коли є віра, то нема вагання.
Коли любов, так на все життя.
Афіна:
Афіна:
Бажаємо миру Вам, наснаги і дерзання,
Сто літ прекрасних, чистих як весна.
Так! У світ приходим для любові.
Де є любов – відступить зло й війна !
Де є любов – відступить зло й війна !